23 Ocak 2013

Chicco Kanguru


                  Malum hem bebek minik olunca hemde evde yalnız olunca ilk aylarda dışarı çıkmak için ya babayı beklemek yada eve hapsolmak gibi bir durum sözkonusu.Ben hamileliğimin son ayına kadar hep gezdim,hep kendim koşturdum.Dolayısıyla şimdi beni evden temelli kurtaracak bir çözüm arayışı ararken aklıma kanguru geldi.
                  Biraz araştırınca 2. aydan sonra kanguru kullanılabileceği yazıyor,doktorumuzada sorduk;-''kullanabilirsiniz'' dedi.Yalnız günde iki saati geçmemek gerekiyormuş.Bende evimize en yakın yer olan e-bebeğin yolunu tuttum.Çok fazla çeşit yoktu zaten.Kanguru alırken anne ve bebek için bel destekli bir çeşit aramak gerekiyor,hal böyle olunca da seçeneğimiz mecburen bire indi. Chicco'nun You and Me kangurusuna yoğunlaştım.Kullananlar memnun.Buradan izleyip, buradan inceleyebilirsiniz. Ürün şu anda E-bebekte indirimli satılıyor.
                   Kuzey 2 ayı doldurduğu gün test ettim.Bebeği kanguruya yerleştirirken ilk başta biraz zorlandım.Kuzey'de bu sırada çok daraldı ve ağladı.Ama 1-2 dakika içinde uykuya daldı.Hatta çok huzursuzluk yaptığı zamanlarda bile denedim, hemen sakinleşti.Dışarda uykudan gözünü bile açamıyor.En çok 1 saat taktım,bu sürenin sonunda omuzlarım çoktan ağrımıştı.Bebek dahada ağırlaşınca nasıl olur bilemiyorum.Birde sanırım alışık olmadığımdan bebek çok aşağıda kalıyormuş gibi geldi bana.Yani kısaca Kuzey kanguruyu sevdi, benim içinse evden çıkmak için imdat aracı :)

3 yorum:

  1. Merhabalar, ben de kanguru ve wrap arasında kararsız kaldım. Kanguru babalar için daha uygun gibi geliyor bana, sizin wrap deneyiminiz oldu mu acaba?

    YanıtlaSil
  2. merhaba Başak;
    açıkcası kullanımı hakkında detaylı bilgim yok.Ama kanguru alırken wrap slingları sormuştum.Yurtdışında yasaklandığını söylediler,ne kadar doğru bende bilmiyorum.Kanguru bana daha az karmaşık geldiği için,bel destekli olduğu için,bebek içinde daha dik oturabildiği vs. gibi sebeplerden tercih etmiştim.

    YanıtlaSil
  3. bende oğlum için almıştım bu kanguruyu çok memnun kaldım.aynen senin dediğin gibi dışarı birilerini beklemeden rahat çıkabilmek için almıştım ama tek başına ona bindirmek hiç kolay olmuyo.Bide şimdi 5,5 aylık 9,5 kilo oldukça zor taşıması:)
    bloguma beklerim..sevgiler..

    YanıtlaSil

gitmeden bir şeyler karalayın :)


E.KILIÇ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...