1 Mart 2013

Nazar Nazar Nazar

Bebeklere çok nazar değermiş, hatta en çokta annesinin nazarı değer derler.Öylemi acaba gerçekten?
Ben hurafelere değil ama nazara inanırım.Oğlumu da her gün okurum.Mesela Kuzey gündüz 1-2 saat deliksiz uyusun ''Aaa ne güzel uyuyor yavrum ya'' dediğim an pıt gözlerini açar.Geçenlerde hep beraber Palladiuma gittik,Kuzey hem arabada hem gezerken hep uyudu.Sonra gruptakiler ''Ay,nasıl böyle uyuyor,hiç uyanmadan'' diye bir kaç defa muhabbet ettiler.Sonraki gezmelerimiz de Kuzey asla uyumadı.Al işte nazar değil mi şimdi bu.
             Geçenlerde de babasıyla ''3-4 defa kakasını yapıyor, oh ne güzel ya'' diye konuştuk.Ertesinde 3 gün yapamadı.Gene nazar.Biri bir şey sorunca doğrucu Davutuz ya, asla yalan söyleyemiyorum.İlla hep olduğu gibi anlatacağım her şeyi.Şu saatte uyudu,şu saatte kalktı.İnsanlarda ne kadar meraklı yahu.
             Yine geçenlerde Capitol'e gittik annemle,Mothercare'den bir şey almıştım.Kasada değişim yapmak için bekliyordum.Zaten derdimi anlatırken kan ter içinde kalmışım,annem Kuzeyi avutmaya çalışıyor falan filan,derken kadının teki arkadan kafayı uzatmış,''-kaç aylık kaç aylık?'' diye bağırıp duruyor.Yani sanane kaç aylıksa kaç aylık,hayır yani napıcaksında işini gücünü bıraktın benim çocuğumun kaç aylık olduğunun derdine düştün.Offf geriliyorum.
Mesela çocuk tanımadığın insanlarla arada köprü kurmak için iyi bir sebep, ama ben orda senle o köprüyü kurmak istemiyorum belki.Zaten biz anneler her gün o kadar çok soruya maruz kalıyoruz ki en azından dışarda kafa dinleyelim istiyorum.
          Neyse ben Kuzey bebek uyurken kafa dinlemeye gidiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gitmeden bir şeyler karalayın :)


E.KILIÇ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...