24 Temmuz 2012

22. HAFTA


Kendimi çok enerjik hissettiğim bir hafta oldu benim için.Yalnız artık farkettimki arabayla yarım saatten daha uzun süren yolculuklarda sırt ağrısı yaşamaya başladım.
Bu haftaya kadar; ne yersem midem yanmaz daha rahat olurum bunuda tecrübede etmiş oldum.Öncesinde midem alev gibi yanıyordu (gerçi arasıra hala devam ediyor) ve nefes almakta güçlük çekiyordum.Artık midemi tıka basa doldurmadan masadan kalkıyorum.Dolayısıyla bu hafta daha az mide şikayetim oldu.Doktorumun verdiği şurup hiç işe yaramadı hatta içtikten sonra ağzıma gelen tadını hatırladıkça berbat hissediyorum.
Bu haftanın en önemli olayı; bebeğimin hareketlerini çok yoğun hissetmemdi.Ve dün tshirtümü kaldırıp karnıma bakınca dışardan pıtpıt tekmelerinin göründüğünü farkettim.Tam olarak 19. haftada kıpırtıları hissetmeye başlasamda 20.hafta ne hissedeceğimi artık öğrenmiştim.Babamızda dün ilk defa pıtpıt atışları gördü ve elini karnıma koyduğunda oda hissetti.Bugün Mustafa'yla birlikte karaoke yaptık ve miniğimizde kıpırdanarak eşlik etti. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gitmeden bir şeyler karalayın :)


E.KILIÇ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...