31 Temmuz 2012

23.Hafta


Bu hafta içinde sabah uyandığımda karnımın alt kısmında kramp ve özellikle yürürken ortaya çıkan yoğun bir ağrı hissettim.
Pazartesi günü doktorla detaylı ultrason için randevumuz vardı.
Bebeğin kemik ve beyin yapısına,olası erken doğum riskine karşı rahim ağzı açıklığına kadar bütün tarama yapıldı.Şükür hiç bir sorunumuz yok.Ultrasonda doktor bebeği incelerken bende ilk defa bu kadar uzun süre oğlumu görmenin tadını çıkarmaya çalıştım.Elleriyle bazen suratını kapattı,bazen hıçkırdı,bazende tekmeler attı.Daha şimdiden hiç yerinde durmuyor.
Benim mide şikayetlerimde günden güne artıyor.Artık bi şey yemeye korkar oldum.En az bi kaç saat midemdeki yanma ve taş oturma hissiyle başetmeye çalıştıktan sonra uyumaya çalışıyorum (şu anda bile midem yanıyor).
Bebeğimiz bu hafta sonunda 28 cm boyunda ve 550 gr ağırlığında olmuş.Doktorumun dediğine göre O'na çok iyi bakmışım.Buda ara sıra kola içtiğim için oluşan suçluluk hissini biraz olsun azalttı.
Ayrıca bu hafta tam kan sayımı ve şeker yükleme testi yaptırmam gerekiyormuş.
Neyse bu sabah tetanos aşısı için sağlık ocağına gittim.1 ay sonra 2. doz için tekrar gitmem gerekiyormuş.Şu an kolumda acı ve biraz ağrı var.2.dozsa 1 ay sonra yapılacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gitmeden bir şeyler karalayın :)


E.KILIÇ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...