25 Şubat 2014

5/52


Kuzey'in uyurken çektiğim o kadar çok fotoğrafı var ki. Ben resmen başında dikilip onu izliyorum.Heykeltraşın eserine bakması gibi, bir yazarın kitabını okuyucusuna anlatması gibi...Uzun uzun düşünüyorum aklımda.Ah!.. Annelik...Sen ne garip bir şeysin öyle..
Bu hafta neler yaptık.
Kuzey'in hiç sevmediği bir şey varsa oda alışveriş.Asla pusetinde sessizce oturup işimin bitmesini beklemez.Hızlıca onun için bir şeyler alabildim kaptımda diyebilirim.İçlerinde en sevdiğim H&M den aldığım fotoğraftaki ''I love Mum&Dad'' yazan beyaz pijama takımı.
Yine bir kaç tane uyuyan yakışıklı pozlarımız var.
Hala,babanne ve dedesiyle birlikte Ortaköy'de bir öğlen yemeği yedik.Kuzey beklerken bir süre kalemlerle oynadı.Tabii çabucak sıkıldı.Dönüş yolunda cuma akşamı boğaz trafiğine girdik.Ve arabada Kuzey'le yalnızdık.Oyalanması için ipadde Pepeeyi açtım ve mecburen eline tutuşturdum.Oda iyi güzel izledi.Bana çok komik geldiği için telefonumla resmini çektim.
Evde canı çok sıkıldığında oynadığımız bir oyun  var.Köpük yapmak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gitmeden bir şeyler karalayın :)


E.KILIÇ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...