5 Ağustos 2012

24.Hafta


24. haftanın bitmesine 2 gün kaldı ve ben dün şeker yükleme testini yaptırdım.Zaten gece 24ten sonra yeme içmeme olayı beni iyice strese sokan bir durum.Kan verirken kolum çok acıdı üstüne birde o şekerli suyu içmek hepten bitirdi beni.Neyse yüklemeden sonra çıkan sonuç 169.Zaten sınır 140mış.Yüksek çıkması biraz moralimi bozdu.Yeniden 100 mg  3 saatlik olan testten yaptırmam gerekiyor, daha kesin sonuç için.
                      Hafta sonu artık sırası gelmiştir yavaş yavaş mobilya bakalım dedik ve Modokonun yolunu tuttuk.Bebek mobilyalarının olduğu bir bölüm var.Bir kaç mağazayı gezdik,modeller ve fiyatlar hemen hemen aynı.Yine kız bebekler için olan odalar ilgimi çekti,prenses ve melek temalı dolaplar,tüller,pembeler,taşlı kulplar çok şıktı.Erkek bebekler içinse her mağazada mutlaka denizci temalı odalar var.Bana çok göz yorucu ve teferruatlı geldiği için daha sade modellere gözüm kaydı.Zaten kararsız olan ben bu oda konusunu en yakın zamanda nasıl çözücem bilmiyorum.Modokodaki mağazaların çoğu sanki kendi aralarında anlaşmış gibi ürünü fix 40 gün içinde teslim ediyorlar,ben 10 günde gecikir gözüyle bakıyorum.1 ayda havalandırmak gerekiyor derken zaten doğum yaklaştı.Bu hafta içinde karar verip siparişini vermek lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gitmeden bir şeyler karalayın :)


E.KILIÇ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...