28 Eylül 2012

Hamilelikte 7. Ay

Son entryleri hafta hafta yazıp son dört haftayı yazmaya üşenen ben 7. ay olarak bu son 4 haftayı aradan çıkarayım dedim.Malum artık oğluma kavuşmama az bi zaman kala alışveriş maratonu tam gaz devam etmekte.
28 ve 29. Haftalar sıradan ve sorunsuz geçti, diyetle devam ettiğim için çok fazla kilo almadım, nefes almak,koşturmak ve diğer bilumum işler için yeterince enerjim vardı.
Bebeğin minik hareketlerini bile hissedebiliyorum artık.Güçlü tekmeleriyle sanki karnımın içinde ordan oraya koştuyormuş gibi gürültü çıkarıyor.Banamı öyle geliyor bilmiyorum ama özellikle balık yediğim zamanlarda enerji patlaması yaşıyoruz.
30.haftaya girdiğimizde kontrolümüz vardı.Ultrasonda Kuzeyi görmek bambaşka bir zevk ve tarifi olmayan bir duygu...Haftalarca sadece o günün gelmesini bekliyorum.Son kontrolden bu yana ne kadarda büyümüş miniğim 1580 kg boyu ise 40 cme ulaşmış.Bende şu ana kadar 7 kilo almışım.Doktor tahminen 5 kilo daha alabilirsin dedi.Beklenen doğum tarihi içinse gün bile verdi 14 Kasım.Diyabet olduğu için daha fazla bekleyemem, 38.haftada bebeği almamız lazım dedi doktorum.
30. Hafta birden uyku sersemliği başladı.Ne kadar uyursam uyuyayım yinede yetmiyor.Sabah kahvaltılarından sonra bir posta daha uyukluyorum.Sonra aşırı susuyorum.Mutlaka her zaman yanımda pet şişem olmalı.Ara sıra nefes almakta güçlük çekiyorum ve daralıyorum.Ayakta olduğum zamanlarda sırt ağrılarım başladı.31. haftaya girdiğim şu günlerde kendimi daha ağır hissediyorum, iki merdiven çıksam nefesim kesiliyor.
Bu kadar şikayetten sonra bakıyorumda kendime gayet iyiyim,bebeğim beni hiç zorlamıyor,hatta keşke hamileliğim hiç bitmese diyorum.Bu mucize kıpırtıları özleyeceğime eminim.Yoksa doğum mu korkutuyor beni bilmiyorum.
Son haftalar böyle geçti ve aslında çabuk ta geçiyor benim tamamlamam gereken daha çookk işim var ama.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gitmeden bir şeyler karalayın :)


E.KILIÇ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...