3 Eylül 2012

Hamile Yastığı



Her zaman yüzüstü uyuyan biri olarak ''karnım büyüdükçe nasıl daha rahat uyurum?'' arayışları kafamı bir kaç gün meşgul etmişti.Sonrasında rahat uyumak için yanıma aldığım yastıkları yerden toplamak üzere uykularım her gece bölünmeye başladı.Yan yatmaya alışmak için ayrı, bu kadar çok yastıkla uyumaya alışmak için ayrı çaba sarf ettim ama yinede bi türlü uyuyamadım.Sonra nette bakınırken karşıma hamile yastığı diye bir şey çıktı.Forumlara göz attım kim ne kullanıyor hangisi daha rahat vs... Ve sonra resimdeki modeli sipariş verdim.Bu yastığa kavuştuğumdan beri resmen yüzüm gülüyor.Hatta bir kaç günlük seyahatlerde bile üşenmiyor, arabaya atıyoruz.Yalnız epey bi yer kapladığı için eşim şikayetçi ama yastık boştaysa bir bakıyorum çoktan sırnaşmış bile yandan yandan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gitmeden bir şeyler karalayın :)


E.KILIÇ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...