28 Eylül 2012

Bebek Arabası ve Anakucağı Seçimim



Bu konuyu o kadar çok araştırdım ki artık tez bile yazabilirim.Çoğunlukla herkesin istediği bebek arabası aynı standartta.Yani pratik ve güvenli olması,kolay taşınması ve katlanması,bagajda çok yer kaplamaması derken bu standarttaki arabalar genelde hafif oluyor,hafif olması ise güvenlik ve rahatlık konusunda soru işaretleri bırakıyor.Genel olarak 3 tekerlekli bebek arabaları devrilme riski yüzünden pek tavsiye edilmiyor. Travel sistem olarak düşünürseniz de çoğu markaya artık farklı bir marka ana kucağı basit bir aparat sayesinde takılabiliyor.Ben zaten en başından beri Maxi-Cosi ana kucağında karar kılmıştım.Bebek arabasında ise uzun bir araştırma sürecinden sonra seçeneklerimi kısıtlamıştım.Daha öncede bununla ilgili bir post yazmıştım.
En son yine E-bebekte bakınırken Mamas&Papas markasını gördüm.Daha önce nette adını çokca duyduğum bu markayı yakından inceledim.Ve en sonunda kararımızı verdik.Maxicosi anakucağı ile birlikte ürünü aldık.Mamas&Papas Urbo modelinin özelliklerini incelemek için tık tık
Maxi-Cosi anakucağını incelemek için  buraya tık tık

Araba demişken bebek bakım çantasını da aradan çıkardım.Bu çanta postacı tipi omuzda,elde ve ayrıca sırtta taşınabiliyor.İçindeki aparatları ile bebek arabasına takılabiliyor.İçi çok geniş ve kullanışlı.Bence en önemli özelliği arka kısmındaki gizli cepten çıkan sırtta taşıma aksesuarı ile sırt çantasına dönüşebilmesi.Markası Okiedog  incelemek için buyrun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gitmeden bir şeyler karalayın :)


E.KILIÇ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...