11 Kasım 2012

38. Hafta

Evet. Bu bizim oğluşla karın karına son haftamız.14 Kasımda Kuziş geliyor.Bi heyecan bi heyecan, en çokta babası. Geceleri evin içinde biri dört dönüyor.
Şimdiden gelecekte neler olabileceğini kestirebiliyorum.Ama ben sadece bebeğim ve kocamla sakin huzurlu bi kaç hafta geçirmek ve Kuzişe alışmak istiyorum.Ve yanımda sadece annemin olmasını...Tabiiki yine hiç bi şey benim istediğim gibi olmayacak.Umarım çok fazla sinirimi zıplatacak şey yaşanmazda şu ilk günleri sakin sakin atlatırız.
Neyse 8 Kasımda son kontrol için gittik.Kuziş 2.960 gr olmuş,anneem :)) Yine yüzünün bi kısmını görebildik elini yumruk yapmış gözünün üstüne koymuş bu seferde.Sanki bana benziyor burnu filan.Kalp atışlarını dinledik.
Son olarak artık epidural sezeryanda karar kıldık, 38.hafta dolduğu zaman bebeği almak zorundayım dedi doktor, daha fazla bekleyemeyiz.Gebelik şekeri olunca öyle oluyomuş.Şimdi son iki günüm kaldı. Öyle böyle 9 ayı devirdim. Yarın evde temizlik yapılacak, salı günü annem gelicek.Çantama son şekli vermedim daha.
Şimdiyse Çarşamba sabahı sağsalim Kuzeyi kucağıma almaktan başka bir düşüncem yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gitmeden bir şeyler karalayın :)


E.KILIÇ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...