8 Nisan 2013

Bir Kaç Gün




                       Konu oğlum olduğunda her anne gibi bende aşırı titizleniyorum.Yalnız insanlar Kuzey'i severken çok fazla müdahale etmek istemiyorum,mıncıklamadıkları sürece...Henüz çok minik mikroplara,virüslere karşı çok açık ve tamamen savunmasız.Çok fazla kalabalık ortamlara girmemeli ve insanlarla yakın temas etmemeli-ymiş!..Doktorumuzun uyarısı bu..
                      Kalabalık ev ortamına girdik ve herkes hastaymış, alıp Kuzey'i ordan çıkmam gerekirken sadece fazla yaklaşmayın bari diyebildim.Ertesi sabah Kuzey'in öksürüğü ile uyandık.O günü huzursuz,bol ağlamalı ve sürekli tıkanan bir burunla bir şekilde geçirdik ve ertesi sabah doktora gittik.Teşhis:Nezle.. İlaç vermedi.Neyseki ateşide çıkmadı.Yalnız minik oğlum uyurken inledikçe ve arada bir içlene içlene ağladıkça bendeki suçluluk duygusu tavan yaptı.Neden o hastalıklı ortamdan alıp çıkmadım da göz göre göre virüsleri almasına izin verdim.2-3 günü böyle kendime kıza kıza geçirdim.Özellikle okula giden çocukları bebeklerden uzak tutmak gerekiyor.Cuma günü Kuzey'in keyfi birazda olsa yerine geldi.Bende hava güzelken onu biraz dışarı çıkardım,babasıyla birlikte..
                      Bu keyifsiz bir kaç günün öncesinde geçtiğimiz Pazar ailece sahilde yürüyüş ve kahvaltı yaptık.O gün hava resmen yaz gibiydi.Arabadaki gösterge, sıcaklığı 30 derece gösteriyordu.Ben sıcak havaların insanıymışım,resmen güneşi özlemişim.Bir ara o kadar sıcak oldu ki kahve içtiğimiz yerde Kuzeyi kısa kollu badisiyle bıraktım.
                       Uzunca bir zamandır Kuzey'le birlikte yalnız dışarı çıkıyoruz.Yalnız derken ortak bir nokta belirleyip anane ile buluşuyoruz.Bazende arkadaşlarımla buluşuyorum,birlikte yemek yiyoruz.Acaba diyorum şimdimi dikkatimi çekiyor,ne kadar çok bebekli insan var dışarıda.Hava güzelse Bağdat caddesinde yürüyüş yapıyoruz ve sonrasında kahve molası..Havalar güzelleşince her gün dışarı çıkarım artık çünkü Kuzeye ve bana temiz hava çok iyi geliyor.Araba ile bebekle birlikte seyahat ederken çok dikkatli olmak gerekiyor ki bununla ilgilide bir post yazmayı düşünüyorum.Bu arada oğlum şu an uyuyor.O uyuduğu zaman benide bir heyecan basıyor.Kahve içip keyifmi yapsam? yoksa yatağımı toplasam ? yoksa çamaşırları makineyemi atsam? :)) En iyisi bloga bir şeyler yazmak... derken uyandı bile :))

2 yorum:

  1. Allah bağışlasın minik oğlunu..
    bende oğlumla dışarı çıkmayı çok seviyorum pazar günleri hava güzel olsun die resmen dua ediyorum:))
    şu virüs işinede sonuna kadar katılıyorum ve sorumsuz düşüncesiz insanlardan hiç hoşlanmıyorum malesef:( bloğuma beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim.
    aralarında 1 ay varmış bizimkilerin.
    hemen takip ediyorum
    sevgiler :)

    YanıtlaSil

gitmeden bir şeyler karalayın :)


E.KILIÇ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...