13 Mayıs 2014

Buruk Bir Anneler Günü

Tam 7 sene önce;
Mustafa,Seni anlatırken bana "Yasemin teyzem çok başkadır,tanıyınca anlayacaksın,sen kesin çok seversin O'nu" demişti.
Rize'ye geldiğim 2008 senesinin Temmuz ayında o düğün telaşı içinde bile nasılda içten durdun,en yakınımda.
Daha önce alışık olmadığım yakınlıkta.Hiç bir tanıdık yada akrabada olmayan başka bir ilgiyle ve şefkatle.Ama ben biraz daha ileri gidip annem gibi sevdim seni.
Sonra kıskandım keşke dedim içimden benimde böyle bir teyzem olsaymış.Sonra dayanamadım söyleyiverdim yüzüne.
"Oo kızım" dedin."ben seninde teyzenim,Eminem".
Canım canımmm.
Gördüğüm yerleri yeniden görmek değildi Rize'ye gelişimin sebebi.Senin o kederli yüklü hüzün dolu bakışlarına tezat içtenlikle attığın o kocaman kahkayı duymaktı mutluluk.Saatlerce konuştuğumuz zamanlardı mutluluk.Herkes uyusun diye beklerdik,biraz sohbet için.Ben hiç senin gibi birini tanımadım hayatımda.
En önemli zamanlarda hep yanımdaydın hep.
Kuzey'i beklerken yanımdaydın.
Kuzey geldiğinde hastanede benimleydin.Nasıl unuturum bütün gece başımda nöbet tuttuğunu.O gece hiç uyumadan...
Eve geldiğimizde, ağlayarak uyandığım kabus dolu rüyamdan, koşar adımlarla yanıma gelip bana sarıldığını...Nasıl unuturum,
Kuzey'im bir iki günlükken başı senin omzunda bir resminiz var.
Off bütün bunlar çok ağır.
Boğazım düğüm düğüm yutkunsamda geçmiyor o yumruk.

Zaman içinde az ama kocaman anılar biriktirdik geride.O güçlü duruşunla naif yüreğin çatıştı belkide.
Dayanamadı bu zalim dünyaya.

Seni hep anlatacağız,hep konuşacağız yine her zamanki gibi.Aramızdan hiç ayırmayacağız.
Yeni anılar olmayacak yerine koyacağımız,ardında bıraktığın tatlı esintiyle teselli bulabilecekmiyiz?
Bilmiyorum
Artık olmadığını anımsadığımda beynim reddiyor,inanmak istemiyor.Yakıştıramıyorum sana sonsuzluğa gitmeyi.İçim bir buruk.
Her zaman kalbimde olacaksın ve hep anlatacağız seni.
Sohbetini,sesini kaydettim aklıma.Asla unutmayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gitmeden bir şeyler karalayın :)


E.KILIÇ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...