5 Ekim 2012

Avmlerdeki Otopark Sorunu

Daha önce gittiğim bütün AVMlerde tırım tırım park yeri ararken kendi kendime ne zaman birilerinin aklına hamile kadınları düşünmek gelicek acaba diye sorardım.Bu uygulamayı görünce nihayet dedim bi akıl eden çıktı.Gerçekten bizim için büyük rahatlık.Zaten kocaman avmlerde maraton koşusu şeklinde alışverişlere tabii tutuluyoruz. İhtiyacımızı alıp hemen kestirmeden fazlada dolanmadan işimizi halledelim istiyoruz.Misal bugün bana yürümek çok işkence geldi.Bu uygulamayı Marmara Forumda gördüm,darısı diğerlerinin başına...
Bu arada Marmara Forumda iki katlı HM mağazası var.Daha önce İstinye Parktakine gitmiştim ama orda Kids bölümü yokmuş.Kız bebekler için çeşit çok ve şirin şeyler var, her zamanki gibi erkek bebekler unutulmuş.Sadece iki şapka alabildim.Fiyatlarda çok uygun.Aynı şapkaların Mothercare'de 39.95 etiketi vardı.Ayrıca hamile bölümüde var.Yalnız aldıklarınızla birlikte kasada uzun bir kuyruk beklemeniz gerekiyor.Kısaca biraz yorucu bir yer....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gitmeden bir şeyler karalayın :)


E.KILIÇ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...