29 Ağustos 2012

27. Hafta


27. haftayı dün itibariyle atlattık.Oğlumun tekmeleri artık iyiden iyiden kendini hissettiriyor, öyle ki bazen yerimden fırlıyorum.Artık ayağa kalktığımda ve yürürken karnımda taşıdığım ağırlığın farkına varmaya başladım.Bu hafta cuma günü doktor ve diyetisyen randevum var.Yaklaşık 1 aydır diyet yapıyorum bu sayede çok fazla kilo aldığımı sanmıyorum, en son 4 hafta önce 67 kiloydum.Abur cubur ve tatlı gibi şeyler yasak olduğu için aynada sadece büyüyen karnımı görüyorum.Her gece aynı saatte uyanıyorum ve tekrar uykuya dalmak biraz zor oluyor.Şimdi bir an önce cuma günü gelse de oğlumu görebilsem diye sabırsızlanıyorum.
Bu arada canım hiç bir şey yapmak istemiyor,çok üşengeç biri oldum,geçicimi acaba? :
Birde diyet yaptığım için öğünlerime göre yemek pişirip saatine göre yemek beni çok yoruyor.Bu eve bi helga lazım en acil tarafından.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gitmeden bir şeyler karalayın :)


E.KILIÇ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...