17 Eylül 2013

Emzirme ve Bebek Odaları

                   Son 5 aydır hatırı sayılır kadar çok A.V.Mnin ve restaurantın bebek bakım-emzirme odasını kullandım.Bir iki hafta öncede Ataşehir'de yeni açılan Brandrium'a gittik ve yemek bölümünün olduğu kattaki bebek odasını kullanmak durumunda kaldım.Güzel,şık bir oda yapmışlar.İçerisi epey küçük olduğu için 2 kişi ortak kullanamaz,buna rağmen kapı kilitlenmiyor ve emzirme koltuğu trajikomik bir şekilde kapının açıldığı yöne koyulmuş.Ola ki emzirirken kapıyı biri açsa memeler fora yani.Ben koltuğu kapının önüne çekerek oturdum.İçeride 10-15 dk. kaldığımı sanıyorum ve bu süre zarfında kapı temizlik yada güvenlik görevlileri olduğunu sandığım kişilerce sürekli açılmaya çalışıldı.O kadar sinirlendim ki en sonunda birine corladım.Bu olayın aynısı daha öncede Buyaka'da başıma geldi hatta bir kaç kez.Gerçekten çok sinir bozucu bir durum.
                   Anneler bilir,bu odalar bazen aynı frekanstaki anneler için 10-15 dakikalık terapi odası gibi oluyor.Bazense hemen kaçma isteği uyandırıyor.Misal küçücük odaya bir bebeğin altını değiştirmek için 3 kişi birden dalıyor ve çoğunlukla 3 kişinin ilgisinden bunalmış bebek yada çocuk çığlık atarcasına ağlıyor.Buda o an için emziren anne ve bebekte sıkıntı yaratıyor. Yada böyle küçük bir odada kan ter içinde bebeğinizi emzirmeye çalışırken başka biri kapıyı vurmadan açar ve işinizin bitmesini beklemeden havasız odada çocuğunun altını değişmeye çalışır.
           
           O bu değilde...bu temizlik yada güvenlik görevlilerinin emzirme odalarıyla olan derdini hala anlamış değilim!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gitmeden bir şeyler karalayın :)


E.KILIÇ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...