19 Eylül 2013

Burun Aspiratörleri

Malum havalar fazlasıyla dengesiz,bi yağmurlu,bir rüzgarlı,bi sıcak,bi soğuk derken şifayı kapmamak mümkün değil.Herkes hasta, salgın şeklinde.Ne yazık ki bizde şifayı kaptık.Aslında ben değil Kuzey.İki gün önce full ağlamalı kabus gibi bir gece geçirdik.Ağlamasının sebebi burnunun tıkanması ve biriken sümüğü atamaması.Serum fizyolojik pek fayda etmedi.O ağladıkça bende kendimi fazlasıyla suçladım.O kadar dikkat etmeme rağmen yine benim yüzümden hastalandı.Kuzey çok ağlayınca acile gitmek için gece 03:00te evden çıktık.Arabada uyuyakalınca biraz dolanıp eve geri döndük.Uyandırmadan yukarı çıkarmayı başardım ama yatağına yatınca yine uyandı.Yine ağladı.Neyse biraz sonra birlikte uyuyakaldık.Ertesi gün doktorumuz tıkalı burnu için fısfıs verdi.Ilık bir banyodan sonrası,havayı nemlendirmek için buhar makinesini açtım,yatak çarşafına viks,burna da fısfısla artı dünden kalma uykusuzluğunda etkisiyle o gece yani dün gece rahat uyudu.Bugün tıkanık ve akıntılı bir burunla güne uyandı.Ah ne zormuş o burunda biriken akıntı.


Elimde iki farklı burun aspiratörü var ve ne yazık ki hiç bir işe yaramıyor.
Bugün Santabebe marka burun aspiratörünü aldım.Ürün iki adet kalem pille çalışıyor.Melodiler çaldığı içinde Kuzeyin ilgisini çekti.Tabii burnuna değince olay değişti.Ama şimdi alıştı.Diğerlerindeki gibi kafasını çevirmiyor,ellerimi itmiyor.Hatta bazen burnunu uzattığı bile oldu :)) 
Temizliği kolay.
Uç kısmı silikon olduğu için burnunu acıtmıyor ve tahriş etmiyor.

Neden diyorum daha önce almamışım?

Benim gibi sorun yaşayanlar yada yaşayabilecek annelere faydalı olması için bu yazıya öncelik verdim.

Bütün annelere hastalıktan uzak günler dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gitmeden bir şeyler karalayın :)


E.KILIÇ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...