21 Mayıs 2013

6.Ay

                                                                 Mutlu Yıllar Kzy!

Biliyorum,daha yaşına var.
Yarımda olsa Kuzey yaş aldı.
14 Mayıs günü, 14 Kasımı (birinci yaş günü) düşünmek şimdiden gözlerimi dolduruyor.
Seni ne kadar çok sevdiğimi ve nasıl bağlı hissettiğimi düşünüyorum.
Son 1,5 yıl içinde hayatımız tamamen değişti.
Senin gelişinle ben ve baban çok mutlu.
Bu ayın en önemli ayı bol tükürüklü,huzursuz salyalı geçen günlerin ardından, 23 Nisan sabahı alt iki dişin patladı.Bu vesileyle sonrasında daha sakin günler geçirdik.
Bol bol dışarı çıktık,temiz havada yürüdük,kahve içtik.
Seni görenler kime benzediğin konusunda fikir yürütüyorlar.Herkes başka bir şey söylüyor.Bana göre biraz ben birazda babandan esiyorsun.Gözlerin çok güzel,burnun,dudakların.Kulakların kepçe olmadığı için çok şanlısın. :)

Oyuncaklarını tutup,sallıyorsun ve en sevdiğin oyuncak konuşan köpekçik.
Hımmm..,unutmadan birde babanın aldığı konuşan ördek var,
Mutlaka bütün oyuncaklarının tadına bakıyorsun,diş kaşıyıcılarımız bu yüzden hep yanımızda.
Hiç bir şey bulamadığın zaman beni yemeye çalışıyorsun,hatta geçenlerde çenemi yedin,bir kaç gün çenem mor gezdim :)
Elinden herhangi bir şeyi alırsak sinir yapıp,kızıyorsun.
Yüzüstü sırtüstü derken döne döne odanın bir ucundan bir ucunu turlamaya başladın bile.
  Oğlum, seni çok seviyorum,tatlı melek oğlum,bal suratlım,minik minik aşkım :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gitmeden bir şeyler karalayın :)


E.KILIÇ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...