7 Mayıs 2013

Ek Gıda

                 Önümüz hafta doktor kontrolümüz var.Şimdiden stresliyim.Kuzey'in devam aşıları var ve ben daha öncesinden biliyorum ki bu aşıların sonrasında bizi zorlu bir kaç gün bekliyor olacak.
                  En önemli olayımız ise ek gıdaya başlıyor olmamız.Kuzey şu ana kadar bir kaşık bile olsa anne sütü harici bir şey almadı(mama,su vs.)Sadece son kontrolümüzden sonra doktorumuzun tavsiyesiyle demir damlasının ardından 2 kaşık su vermeye başladım.
Ek gıdaya geçeceğimiz için hem heyecanlıyım hem mutluyum hemde biraz garip hissediyorum.
İtiraf ediyorum emzirmek çok zor ve artık biraz biraz sıkıldım.Her daim memeler fora.Dışarı çıkarken giydiğim tshirtlerimin yakaları öne doğru sarktı.Ağladı meme,hıçkırdı meme,uyandı meme,.. Resmen birbirimize yapışık geziyoruz :)
Bir yandan emzirmek çok keyifli.Geceleri yarı uykulu, pencerenin önündeki koltuğa oturup uyuyan şehri izlerken Kuzeyin yarı karanlık odada ellerimi yakalaması bile ayrı keyif.
Öğün hazırlama derdi yok,gecenin bir vakti mama ısıtma derdi yok,doydu mu? aç mı kaldı? derdi yok.Şükür ki şu ana kadar emzirme gibi zorlu bir süreci başarıyla bugünlere getirebildim.Tabii ömür boyu sürecek halide yok.Temelde yine anne sütüyle devam edeceğiz ama ek gıdaya geçince ister istemez anne sütünde azalma oluyormuş.
Diğer bloglarda annelerin tecrübelerini okumaya ve notlar almaya başladım.
İsteğim; sofra adabını bilen ve sadece yemek yemek için yaşamayan bir insan yetiştirmek olacak.Çocuğumun ağzına bir şeyler tıkıştırılmasına izin vermeyeceğim.En korktuğum şeyse abur cubur konusu.Çevremiz buna çok müsait çünkü.Neyse,şimdi...
Mama sandalyesi alma vakti geldi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gitmeden bir şeyler karalayın :)


E.KILIÇ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...