22 Aralık 2013

Happy Birthday Kuzey

14 Kasım Perşembe günü evimizde Kuzey'in ilk doğum günü için minik bir parti hazırladık.Bu minik parti sadece bizim küçük ailemiz içindi.
Üstünde renkli balonlar ve puantiyeler olan bir pasta getirdi babamız.İlk defa Kuzey'in yediklerini etrafa saçmasına göz yumacaktım,kendimi bir kaç gün öncesinden hazırlamıştım buna.Ama bizim küçük adam önce pastanın üzerindeki kurabiyenin ucundan minik bir ısırık aldı.Sonra pastayı mıncıklamaya başladı.Ben kopardığı parçaların tadına bakmasını beklerken o yerlere savurdu.Sonrasında pastayı dövmeye başladı.Pastanın bir tarafı bu şiddete dayanamadı ve çöktü tabii.Karışmayalım eğlensin! dedik babasıyla.Dedik ama bu seferde bizim ki sıkılıp ağlamaya başladı.
Ve minik partimiz böyle tuhaf bir biçimde son buldu :)







17 Kasım sabahı erken uyandık.Bir gün önce Kuzey'in küçük halası bizimleydi.Sabah hep beraber kahvaltımızı yaptık.Sonrasında sevgili kocam doğum günü pastası ve diğer bütün herşeyi House Cafeye bırakmak için evden çıktı.Bense Kuzey'i toparlamaya çalıştım ki o babası gelince onu oyalayacak bizde kuaför işlerimizi halledecektik.Saat 12 gibi Kuzey halasıyla oynarken yorgun düştü ve hemen uykuya daldı.Bizde kuaföre işlerimizi haletmek için fırladık.Ben en hızlısından fönümü çektirdim ve makyajımı yaptım.Eve döndüğümde Kuzey uyanmıştı.En hızlısından hazırlanıp evden attık kendimizi.Her zaman ki gibi az bi şey geç kaldık.Neyseki House Cafe'ye vardığımızda henüz misafirlerimiz gelmemişti.Fotoğrafçımız Yonca Hanım bizden önce ordaydı.Ben hazırlıklara bakıp son rötuşları tamamlarken o çekime başlamış bile.



Her yere koşturup her şeyi kendim yaparım diye ısrar edince işte böyle parçalara bölünüyormuş insan(Sonrada o günün fotoğraflarına bakıp neden resimlerde hiç olmadığını düşünür durursun).


Kuzeyin ananesi,iki dedesi,babannesi,büyük ve küçük halası,teyzeleri,kuzen kardeşleri ve en yakın dostlarımız(Özge teyzesi,Cem amcası güzeller güzeli minik kızları Beren ve Burcu teyzesi ve eşi Emre ile birlikte (annesinin henüz karnında olan Mert bebek) bu en özel ve mutlu günümüzde yanımızdaydılar.Oğlum ne şanslı bir minik adam.
Bizbize bir yemek daveti tadında geçti.Kuzey belkide en sakin günündeydi:)

Tatlı oğlum...iki defa kıyafetini değiştirdik.

İki katlı renkli 1 yaş pastasını görünce herşeyi unuttu.Biz doğum günü şarkısını söylerken şaşkın şaşkın etrafa baktı.Çok güzel hediyeler aldık.Gerçekten vakit nasıl geçti anlamadım.Günün sonunda Kuzey yoruldu ve uyuyakaldı.

Bal badem,bal dudaklı şekerparee,akıllı bıdık,aşkımm,ballişkom,oğluşkom,canparem,ilk günden beri hep böyle sevdim Kuzey'i :)
Hayatımın en anlamlı günü.
Tam 12 aydır gözlerimi hiç üstünden çekmediğim,bütün enerjimi verdiğim,bütün benliğimi ele geçirmiş bir minik insan.Kocaman adam olmuş,yürüyor,koşuyor,bazen ağlarken sanki anne bile diyor (yada bana öyle geliyor).Hiç bir dilde tam olarak anlatılamaz annelik duygusu sanırım.


Bedenimin dışında atan KALBİM.


Annen ve baban seni dünyadaki,evrendeki olabilecek her yerdeki,her şeyden çok seviyor.Bu anın,yarının ve geleceğin için her anında yanında olmak tek duamız.İlk yaşın ve bundan sonraki her yaşın sağlık,mutluluk.başarı ve şansın hiç eksik olmasın.Seni her zaman Allah'a emanet ediyorum tatlı oğlum.





Özel teşekkür;
House cafe ekibi ve her detayla tek tek ilgilenen Seray hanım, bizi kendi evimizdeymişcesine rahat ettirdiler.Özellikle Seray hanım başından beri çok ilgilendi isteklerimle.Yemekler çok lezzetliydi.Emeği geçen bütün ekibe inceliklerinden ötürü tekrar tekrar teşekkür ederim,..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gitmeden bir şeyler karalayın :)


E.KILIÇ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...