17 Ocak 2014

14. AY


Bu ay fark edilir biçimde boy attın.Ayakları sarkan tek parça tulumların şimdi üstüne tam oluyor.
Bazı t-shirtlerin belden kısa geliyor.
Koltuklara tek bir hamlede çıkabiliyorsun, bazen evdeki rutin işlere dalıp koltuklara çıkabilme ihtimalini unuttuğumu düşünüyorum.Yüksek yerlerden ayaklarının üzerine inmen gerektiğini öğrenmiş olsan da yinede düşeceksin diye endişeleniyorum.


Çok çok çok hızlısın, genelde koşar adımlarla yürüyorsun.Bazen acele ettiğin için düşüyorsun.
En son parkta yüzünün üstüne düştün evet oğlum, annen seni tutamadı ve burnunun üstü yara oldu.Bu beni ve babanı çok üzdü.


Senin nasıl bir bebek olacağını hep çok merak ederdik.Artık çocukluğa adım attığın bu aylarda kişiliğin ve karakterinle ilgili daha fazla ipucu veriyorsun.Komik bir çocuksun.Bu tarafını çok seviyorum.
Bize kızdığın zaman çığlık atıyorsun, heyecanlandığında ki bu en çok karıştırmak için bir şeyler bulduğunda oluyor,kendine özgü komik sesler çıkarıyorsun.
dıkıde dıkıte tıkıteee... :))
Ba-baa,de-dee,ma-maa,geel,ee-ee.. hala anne yok :(





























Seni çok seviyorum bebeğim 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gitmeden bir şeyler karalayın :)


E.KILIÇ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...