19 Ağustos 2012

25. Hafta



Bu hafta iyiden iyiye artık hamileliğimi hisseder oldum.Ortaya çıkan ve geçmek bilmeyen bir başağrısı sendromu yaşıyorum.Ayrıca o çok enerjik hissediyorum dediğim geçen haftadan bu hafta eser yok.Canım hiç bir şey yapmak istemiyor.Karnım büyüdükçe uzun süre oturduğum zaman sırt ağrısı yaşıyorum.Bu kadar şikayet ettim ama bunlar beni henüz çok fazla rahatsız etmiyor.Ogluşumun tekmeleri keyfimi yerine getirmeye yetiyorda artıyor bile.Bu hafta doktorum 100 mglik şeker yükleme testi yaptırmamı istedi.Saatlerce hastanede şerbetli su içip beklemek berbat bir şey. Ama sonucun yüksek çıkması dahada berbat.Ne yazık gebelik şekerim çıktı. Bu hafta başı endokrinoloji doktorundan randevu ayarladık ve bir diyetisyenle görüşerek nihayetinde diyete başladım. Bu diyabetin şekerli şeyler yemekle alakası olmadığını söyleyenlerin dünyadan haberi yok galiba.Nitekim doktor hemen şekeri kesti.Beyaz ekmek,makarna,patates,beyaz pirinç,şerbetli sütlü her türden tatlı,kızartmalar hepsi yasak.Günde 3 ana öğün ve 2 ara öğünüm var.Umarım insüline filan gerek kalmaz.Hayırda şimdi bu nerden çıktı durduk yerde.Hamileyken diyetmi olur caniimm:)) Neyse bebişim sağlıkla olsunda gerisi hiç önemli değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gitmeden bir şeyler karalayın :)


E.KILIÇ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...