29 Ağustos 2012

oğlumun ilk oyuncakları


Evet bebeğimiz bir erkek ve ismine nihayet karar verildi; KUZEY.Bu isim konusu benim için çok sancılı karar verme hikayesiyle dolu ama hatırlamak ve anlatmak istemiyorum,çünkü henüz yeni yeni unutmaya çalışıyorum.Benim için en önemli şey bir anne adayı olarak önce doğacak olan oğlumun ismini sevmesi.Ve  aslında en önemlisi dünyaya her yeni gelen bebeğin bir birey olduğunu, kendilerine ait bir kaderleri ve sıfırdan başlayan yeni hayatın yeni bir isimle taçlandırılması gerektiğini düşünüyorum.
                       
Kuzeyin odasının siparişi verildi ve son olarak yeniden Çocuk Kalbine giderek raf ve bir isimlik eklettim.Önümüzdeki 10 gün içinde mobilyalarımız gelicek.Oda şu an boş ve boyası filan yapıldı.Belki bir köşeye duvar kağıdı yada sticker yaptırıcam ona henüz karar vermedim.
Yukarıdaki resimde görülen oyuncakları İkeadan aldım.Bunlar ilk aldığım oyuncaklar şu an için çok oyuncak alıp ıvır zıvırla doldurmak istemiyorum her yeri.Ama tabii ailede o kadar beklenen ve istenilen bir bebek olunca sanırım bu pek mümkün olmayacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gitmeden bir şeyler karalayın :)


E.KILIÇ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...