29 Ağustos 2012

Bebeğe Hazırlık Alışveriş-1

Yavaş yavaş artık alışverişlere başladım.Eksiklerim için şu an bir liste hazırlıyorum.Her yenidoğan bebeğin ihtiyaçları genelde hemen hemen aynı.Ama henüz tecrübesiz olduğum için her gördüğümü almak istemiyorum.Yinede bazen heyecanıma yenik düşebiliyorum özellikle konu kıyafet olunca.Evimize yakın olması sebebiyle Çamlıca E-bebekten bi kaç şey aldım.


Süt saklama kabı ve poşeti Milkway                                  
Termometre Chicco
Göğüs pedi Bebedor
Islak pamuk mendil ve kulak çubuğu Unibaby
Yenidoğan için biberon ve emzik seti Avent
Tırnak makası, törpü, makas,burun aspiratörü Bebedor
Tarak ve saç fırçası Nuk
Penye,polar ve merserize battaniye Ebebek



Hastane çantası için kendime bi şeyler almak istiyorum ama genelde lohusa gecelikleri babanne tarzı şeyler oluyor.Marks Spencer veya Dagiyi tavsiye ediyorlar.Bu arada doğum yapacağım hastane bebeğin bütün ihtiyaçlarını karşıladığı için yanıma sadece gerekli olan şeyleri alıcam.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gitmeden bir şeyler karalayın :)


E.KILIÇ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...