25 Ağustos 2012

26. Hafta


25. Haftada ortaya çıkan gebelik şekerimden bahsetmiştim.Seviniyorum çünkü diyetle hem gereksiz kilo almayacağım hemde bebeğimin ihtiyaci olan besinleri yiyerek onun sağlıklı gelişmesine katkıda bulunacak şeylerle besleneceğim.Üzülüyorum tamda en şimdi kendimi en şımartacağım zamanda böyle bir kısıtlamaya maruz kaldım.Aslında şimdi bebektenmi yoksa kendiliğinden mi bilmiyorum ne kadar kararlı ve güçlü bir yapım olduğunu anladım.Ramazanda kurulan o zengin bol çeşitli sofralar bile beni yıldırmadı.Diyetimi uyguladım.Doktorumun isteğiyle her gün 3 öğünden sonra şekerimi ölçüyorum.Ve hiç yükselmedi.Bunun dışında bayramı tatil yaparak bol bol yüzerek geçirdik.İlk defa bu kadar uzun zaman doktora gitmeden durabildim.Çok merak ediyorum; bebiş ne kadar kilo aldı,boyu ne kadar oldu,acaba doktorum doğumla ilgili bir şeyler söyleyecek mi diye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gitmeden bir şeyler karalayın :)


E.KILIÇ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...