13 Ekim 2012

Son 4 Hafta

Şu insanların bi hamile gördüğü zaman''Aklında Olsunla'' başlayan cümleler kurmasına aşırı derece de gıcık oluyorum.Aklında olsun şunu şöyle yap,aklında olsun şunları ye,ne yap ne et normal doğur filan.Yahu sanane.
Dışardan dinlermiş gibi gözüküp içimden neler sıraladığımı bir bilseler hiçççç teşebbüs etmezler herhalde.
           Evet. Tamam. Anlıyorum bazende normal karşılıyorum hatta ama kendinden örnek vererek her şeyi sanki sadece kendi biliyormuş gibi akıl gösterenlerede kimse kusura bakmasın dirsek atmak istiyorum.Hak ediyorlar çünkü.
Dünde bol bol ciğer yemem gerektiğini öğrendim.Bir teyzemiz var yaşlı tabii kadın hamileyken bol bol ciğer yemiş, sonra bebek doğunca kıpkırmızıymış.Doktorda demişki ayyyy sen ne yedin böyle aaa,bebeğin ne güzel kıpkırmızı demiş.Adam 50 yaşında hala yanakları kıpkırmızı dolaşıyor.
Ööööffffffffffff banane yaaa.Sen bana milyar versen ciğer yemem oda ayrı.
Bu arada şu hikayeyi en az üç defa dinledim.
            Ya ben zaten sağlıklı besleniyorum,bu işin ilmini bilen insanlardan destek alıyorum,bol bol kitap okuyorum,araştırıyorum.Tamam yeni fikirlerede açığım ama galübeladan kalma saçma sapan hurafelere kapalıyım.Biri saçını niye kestirdin der,öbürü hiç kilo almamışsın sonlara doğru şişiceksin der.Zaten sonlardayım artık 4 haftam kalmış.İlla şişkomu olmak lazım yani.
              Ötekide kimsenin bilmediği bir şey anlatıyor,kendisi uydurmuş bunu.Memelerine fincan kapatıyomuş,elbisesine değmediği için çatlamıyomuş,kimsede bilmez yani bu yöntemi..Ayoll delimisiniz o devir!!! hangi devir? artık göğüs kalkanı diye bi şey var.Tövbe yarabbim.
Doğumla ilgili korkutma kampanyaları,
doğurduktan sonra başıma gelecekler konusunda moral bozucu yorumlar,
şimdiden bebeğin kime benzeyeceğine dair yapılan iddialar,
Daha neler gelicek başıma kimbilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gitmeden bir şeyler karalayın :)


E.KILIÇ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...