31 Ekim 2012

Doğum Çantası ve Diğer Şeyler



37. haftaya merhaba demişken artık doğum çantasından bahsetmenin zamanı çoktan gelmiştir herhalde.

Biz 2 hafta önce doğum yapacağım hastaneye giderek suit oda için rezerve yaptırdık.
Ve öğrendim ki Acıbadem hastanesi bebeğin bütün ihtiyaçlarını karşılıyormuş.Sadece eğer kendi kıyafetlerini giydirmek isterseniz getirebilirsiniz dediler.
Bende hazırlıklı olmak adına ve o gün fotoğraf çekimi de olacağı için
Kuzey bebek için ayrı bir çanta hazırladım.

1 tane yeni doğan takım (kısa kol ve uzun kol body,pijaması ile birlikte)
1 tane tulum,
1 tane ince penye battaniye
1 tane polar battaniye
2 tane hazır bez
1 tane önlük
2 tane çorap
2 adet ince tülbent ağız mendili

Kendim için;
Gecelik *2 adet,sabahlık
Pijama takımı
4-5 tane iç çamaşırı
*2 emzirme sütyeni
1 tane emzirme atleti
Terlik (yürüyüş için) ve kaymayan bir terlik (banyo için)
Göğüs pedi,göğüs kalkanı, ve kremi
Şampuan,saç kremi,duş jeli, diş macunu,diş fırçası koyu renk havlu/yüz havlusu vs..
Makyaj malzemelerim
Saç fırçası,ayna,
Fotoğraf makinesi

Bebek Hediyeleri
Kurabiye,çikolata ve renkli makaronlardan oluşan ikramlıklar
Lohusa Şerbeti

Eve dönerken;
Bebek için araç koltuğu (ana kucağı)

Kurabiye ve makaronları butik bir pastaneye doğumdan bir gün önce hazır olacak şekilde sipariş verdim.
Çikolataları Pelit'ten aldık.Pelitte çeşit çeşit bebek konsepti için hazırlanmış süslü çikolata ve bademler var.
Lohusa şerbeti için karaf ve bardakları ise Paşabahçeden aldım.Beyaz tepsi ise İkea'dan. Diğer süsler Eminönü'nden alındı.
Bu arada lohusa şerbeti için şeker Çamlıca E-bebektede var.



Hastaneye giderken Kuzey için hazırladığım çantayı açmama bile gerek kalmadı,zaten eğer hastane kıyafetlerini vermeseydi nasıl başa çıkacaktık bilmiyorum,günde 4-5 defa üzerini değiştirmek zorunda kaldılar.
Kendim için hazırladığım şeyler dışında sonradan herhangi bir şeye ihtiyacım olmadı.
Önden düğmeli gecelikler çok işe yaradı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gitmeden bir şeyler karalayın :)


E.KILIÇ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...